درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 434
بازدید ماه : 430
بازدید کل : 50351
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 Batman arkham city cover small دانلود بازی Batman Arkham City برای XBOX360

منبع:downloadha

یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

|نسخه نهایی COMPLEX بازی به صورت Region Free با فرمت ISO|



ادامه مطلب ...


 

دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

pes 2012 xbox cover small دانلود بازی PES 2012 برای XBOX360

منبع:downloadha

 

آنچه در مورد این بازی از مدت های قبل صحبت شده مواردی بوده که نشان می دهد هوش مصنوعی بازی به صورت قابل ملاحظه ای بهبود یافته است. ضربات پنالتی که در نسخه ۲۰۱۱ با مشکلات زیادی رو به رو بود کاملا بهبود یافته و کاربر راحت تر می تواند ضربات پنالتی را روانه دروازه حریف کند. بازی تیمی فوق العاده تقویت شده و کاربر می تواند با استفاده از قابلیتی به نام Teamate Control خواهد توانست همزمان دو بازیکن را کنترل کند. بازیکی که صاحب توپ است و بازیکی که کاربر می خواهد به او پاس دهد.
مدافعان و دروازه بان به شکل قابل ملاحظه ای پیشرفت کرده و اند حرکات آن ها در هنگام دفاع کاملا نزدیک به واقعیت است ؛ قابلیت هایی هم نظیر قرار گیری کاربر جای بازیکن ، مربی و همچنین رئیس باشگاه به این نسخه از بازی اضافه شده است. لایسنس لیگ های معتبر اروپایی که در نسخه قبلی هم خریداری شده بود در این نسخه هم امکان اجرا خواهند داشت. گرافیک بازی هم نسبت به قبل تقریبا تفاوت چندانی نکرده اما حرکات بازیکنان ، چهره ها ، ورزشگاه ها ، تصویر برداری ها و نکات ریز دیگر در PES 2012 کمی جذاب تر شده است. در مورد بازیکنان سعی شده حرکات آن ها تطابق زیادی با حرکاتی که به صورت واقعی در مسابقات انجام می دهند داشته باشد و البته به نظر می رسد Konami در این امر بسیار موفق هم عمل کرده است. حالت تمرین به طور کامل متحول شده و با بهبود چشم گیری رو به رو شده است. در تمرینات کاربر خواهد توانست به دستوراتی که خود بازی به وی می دهد تمامی تکنیک های حمله ، دفاع ، دریبل و … را فرا بگیرد.

|بازی به صورت PAL و دارای زبان کاملا انگلیسی می باشد|

 

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازي Bioshock براي ايكس باكس 360

 

نام : Bioshock                                                          

سازنده : كمپاني Irrational Games

ناشر : 2K Games

نوع بازی : اول شخص - اکشن - تخیلی

سال انتشار : 2007

 

 

 

دانلود Bioshock در ادامه مطلب  ...           

 

 



ادامه مطلب ...


 

برای دانلود بازي به ادامه ی متن بروید..........



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما